News

A primavera hè unu di i cumpunenti meccanichi chì travaglia per elasticità

nutizie 2

Spring hè un cumpunente meccanicu chì hà travagliatu da l'elasticità.Hè stata deformata sottu a pressione esternaè hà da vultà à u statu iniziale cù a pressione eliminata.

Di solitu sò fatti da l'acciaio di primavera.Tquì sò parechji tippi di surgenti è ponu esse divisu in surgenti Helical, surgenti Clock, surgenti di foglia è surgenti forma di filu da a so forma.

Quandu si tratta di a struttura di a primavera, ci sò parechji tipi:

1. Surghjenti di torsione: Sò una di e surgenti spirali chì saranu furzati da u torque è a rotazione longu a direzzione di u centru.E duie estremità seranu machinate in diverse forme di bracciu invece di ganciu o loop.Sò usati per salvà è liberà l'energia per torque è forza di rotazione.

2. Tension springs: sò una di e surgenti helical chì seranu tirati da a forza esterna longu a direzzione axial.Sò generalmente in ferita stretta è ùn ci hè micca un spaziu trà ogni bobina à u statu iniziale.

3. Surghjenti di cumpressione: sò una di e surgenti helical chì saranu spinti da a forza esterna longu a direzzione assiale.A sezione trasversale di u materiale di filu sò generalmente tondi, rettangulari è multistranded.U pitch trà ogni bobina hè uguale o micca listessu.Sè classificatu per forma, ci sò Cilindru, cònicu, hourglass è cunvex per surghjenti di compressione.Ci hè sempre una distanza trà ogni bobina, a primavera serà ridutta è deformata quandu a stampa esterna hè aghjuntu.Inoltre hè un prucessu di risparmiu d'energia.

4. Wire form spring: Wire form spring was machined with a lot of angles and complicated structures by spring wire.Chì hè sfarente da e surgenti helical.Hè assai cumplessu quandu cuncepisce una molla di forma di filu è più difficiuli di pruduce paragunate à e surgenti di compressione, di estensione è di torsione.

AFR precisione tecnulugia Co., Ltd.Molla di precisione, fabbricanti prufessiunali di pezzi di stampa di metalli.


Tempu di posta: 04-Jan-2023